filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I had exact HORRIBLE experience. Ordered a "trial" sample in Jan. Didn't get any results from their cream. Wasn't aware of the trial period where I'm supposed to call & cancel--so I get more cream & charged full amount. Said ok I will keep it but DONT WANT ANY MORE...
Read more
#847187
Reply to reviews
Admittedly through no one's fault but my own, I did not cancel soon enough However, the trial (30 days for results) did not send out immediately. Unbeknownst to me, I was sent two orders at full price ($182.48 mo.) within three weeks. My bank statement does not...
Read more
Anonymous
Anonymous

I'm having the same problem. I canceled and it's still coming. What can be done?

1.0
I didn't like
  • Customer reps
#845444
Reply to reviews
THIS IS A SCAM!!!!!!!!! They will continue to mail you products at a 90.00 mark up and take it straight from your bank account. I had already called two months ago to cancel my account only my account didn't really get cancelled it just got "delayed" until this date....
Read more
Anonymous
Anonymous

Had the same exact experience. I'm mad at myself for falling for this. Enraged at them for how they refuse to let u return their useless product. More enraged at their custome...

1.0
#845206
Reply to reviews

Neuology Syn-ake Wrinkle Reducer Free Trial Review

Neuology
#832966
Billing my credit without my consent i never order nothing from them
Comment
Show

Neuology Free Trial Review

Neuology
#830558
1.0
Details
Same issue. Ordered trial with a "No Committment" statement via ad on Facebook and cancelled in February 2016. Charged again in April. Called and threatened to get attorney general involved. Agreed to cancel and recvd confirmation email then received another email 5 min after that showing a new order!!!!!
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Nuvitality Overnight Reguv Serum Review

Neuology
#828553
I ordered another product and a NuVitality Overnight rejuvenating serum's also came I did not order this product and I will not except further offers or deduction of payment for more products. I feel this is a scam I knew right away that you deducted money from my checking account that you did not deserve that way I will be filing a complaint with the Better Business Bureau
Comment
Show

Neuology Syn-ake Wrinkle Reducer Face Cream Review

Neuology
#827991
1.0
Details
Worse product every. And when you cancel and let them know that the product is messing up your skin. They don't want to give you your money back they took $ 53.00 out my account and REFUND ME $ 8.11do not buy anything THEY WANT YOUR MONEY
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Reliability
Staff
Turnaround Time
Website

Resolved

This company is terrible to try to reach and cancel this $92.00 for this cream. No information on phone number to reach. Someone, please help if you have a number to reach them. My emai address is ilopez@atlanticbb.com. I need this fee stopped being withdrawn from my...
Read more
Anonymous
Anonymous

We're u able to contact them? If so did they stop sending and charging you the products?

I didn't like
  • Too much money for the amount of the product sent
  • No way t reach company
#844961
Reply to reviews
recently i ordered a trial of said product for shipping charges. in checking my e-mails i discovered that they have shipped another jar at a cost of $90.90. i have tried to to find a contact number to stop shipment and any further shipments. I have been unable to...
Read more
Anonymous
Anonymous

The customer service number is 888-989-7748. I had the same problem. I called once already two months ago and ask that my account be cancelled but I found out today that my ac...

Anonymous
Anonymous

I too would like to cancel my order. Ican't seem to find a contact phone number for them. Does anyone have one? or even an emailmy email is rosedunn2014@gmail.com

1.3
I didn't like
  • Not aware of any reorders did not authorize card withdrawals
#840692
Reply to reviews
I ordered the free sample only and am now receiving more mailings of product I have not ordered. Tried a phone number from one of the products which is not a working number. I DO NOT (repeat DO NOT) want to receive any more product from this company. Do not bill my...
Read more
Anonymous
Anonymous

Had same experience. Finally got thru with this number: 817-738-8601. Hard to understand rep and after yelling at her 20 min to give me a refund she connected me to a supervis...

I didn't like
  • Not aware of any reorders did not authorize card withdrawals
#840025
Reply to reviews
all I wanted was to try the product for the small postal charge. 3 months later, I'm still trying to get them to stop sending me the cream that is costing me over $100.00. There was no information about being signed up for a membership based on the first trial. When...
Read more
1.2
I liked
  • Product trial
I didn't like
  • No statement with product
  • No website to contact company through
  • No contact company contact info
#834767
Reply to reviews
I ordered the first trial for 5.95. I did not want any more...BUT I RECEIVED ANOTHER BOTTLE AND THEY CHARGED MY ACCOUNT $80.00. I WAS SHOCKED AND VERY ANGRY. I CALLED AND ARGUED FOR HALF AN HOUR WITH SOMEONE I COULD NOT EVEN UNDERSTAND. I RESEARCHED MY PAPERS AND NO...
Read more
#832981
Reply to reviews
I DIDN'T order ANYTHING, only the free trial - now they're docking my credit card to the tune of $385 a month for two little jars of goop. Really pissed. I'm trying to get my money back, and they have no accessible way to contact them - do not use. It's a crooked...
Read more
1.0
I didn't like
  • Billing my credit without my consent
#832215
Reply to reviews
On March 19th, 2016 I get this email in from support@neuologytoday.com that only shows an "Order Confirmation" saying that on the same date that I received this email (March 16, 2016) under order #533506 I apparently ordered this product online... but I don't know how...
Read more
1.0
I didn't like
  • Not aware of any reorders did not authorize card withdrawals
#830740
Reply to reviews